Wednesday, October 6, 2010

Blurrr..............



aku on PC...buka website TKO...buka Utube..on Skype..blurr....sekadar membaca..dan taip jer apa aku nak taip...

dah 2 ari aku balik keje..duk sorang2 kat umah..dak2 umah aku pi umah makcik dia...so..layan jerlah perasaan sesorang...

banyak menda sangat duk pk akhir2 ni..sampai dah jadi blurr..blank..sampai tak tau nak pk apa dah...aku spin zikir medley syamil banyak kali...rasa hangat lak kat pipi...owhh air mata...poyo jer....bila duk sorg mula arr...layangg lebey..budusss..

rasa penat..letey...ada kala aku jadi down......sendiri downkan..huuh...pahtu sendiri motivate.....sengal ko ain.....

nak balik kampunggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg...

astarfirullahal azim....astarfirullahal azim...astarfirullahal azim...la ilaha illa anta..subhanaka inni kuntu minadzholimin....

No comments:

Post a Comment