Saturday, January 15, 2011

***2011***

welcome to 2011..babai..2010.....belum terlambat kot nak ucap selamat tahun baru 2011..kalendar omputih punya...

day after day..time pass away...setahun berlalu lagi ngan pelbagai suka duka lam kehidupan...
haku dah blurr.....kabur jer nampak matlamat hidup....but life must go on.wat ever happen..

lama tak update blog....macam2 cerita yg berlaku dalam hidup akhir2 ni...tapi nak taip kat sini ..cam malas nak ceghiter.....aku lebih suka wat keje dan diam diri akhir2.ni..bila letey..aku juz kebaboom kat umah...so aku tak sempat nak pk perkara lain pung....

aku ngah panazz ngan seseorang....
paling pantang org kawan ngan haku sebab nak tackle kawan baik aku....n paling pantang..org kawan ngan haku..usha2 aku...bbaik punya...tapi rupa2nya nak kenen2kan ngan kawan dia...ingat aku toy ke hape..??
agak2 ler.....aku tau niat dia baik....tapi...aku tak brapa nak trima...hati kering dah aku ni gamaknya..
apa2 jerlah....malas nak pk...baik aku tgk cite korea kat maaduu.com...leh gak hiburkan ati....

sorry geng...mood haku hancusss arini....

1 comment: