Sunday, January 23, 2011

Blog Leh buat DUIT??


hmm....percaya ke tak??percaya..??tak percaya??heheh
perkara ni dah lama sebenarnya...baru arini jer kuar paper sal blog leh buat duit sampai sejuta..RM12k.n jadi topik hangat lam HOT.FM...depends atas pemilik blog tu senirilah..ke mana hala tuju...sekadar suka2..memang nak buat duit..or so on lah..

bak kata pepatah.."sambil menyelam minum air"..

bagi aku lak...aku suka wat blog sekadar sebagai tempat melepaskan perasaan haku..tak kiralah geram ke suka ke duka ..ape2 jerlah..supaya aku release sket..dari duk memendam.. ...n hanya kawan2 yang aku percaya. or....kawan yg rapat jer aku kasi link blog aku ni..tak percaya? cuba tgk brapa org jer follower aku hahhahahaa....terbukti kan...blog haku ni agak PNC....satu lagi...blog aku buat tuk kongsi info...masih lam pembikinan...ala2 dakwah sket..huhuhu

tapi apapun aku ucapkan syabas n tahniah kepada semua blogger yg berjaya buat duit dari blog dorg...
hehehe....

p/s..kehadiran aku hanya sekadar memeriahkan dunia blogging jer..heheh


No comments:

Post a Comment