Tuesday, February 8, 2011

--@@@Menghitung hari@@@--

salam all....(6_6)..lama tak jenguk...blog aku ni..dah bersawang gamoknya...huhhuhu..rasa nak nyanyilah...hehehhe

"menghitung hari, detik demi detik.."..heh...teringat lagu Krisdayanti....tapi kan..kalu aku nyanyi lagu tu takkanlah sesaja kan...mestilah de makna tersembunyi....tapi..yg pasti takde caj tersembunyi hehehe..

diam tak diam..dah masuk bulan 2....tinggal setahun setengah saja lagi tuk aku nikmati hidup sebagai perantau di KL...(kecualilah aku bertemu jodoh dalam tempoh ni..) hehehehhe..dan tempoh ni jugalah aku menanti satu jawapan pasti dari seseorang...jeng jeng jeng......jawapan apa.....jawapan kasih-amy mastura..wakkakakkakaa..( mula nok merepek nih..)

aku rasa dah cukuplah aku merantau kat kl nih....kalu takde aral melintang..insya allah aku balik keje kat kemaman lak...balik negeri org kata.( still gak merantau..tapi dalam negeri seniri...)...aku pun dok taulah samada keputusan yg aku buat ni adalah untuk kebaikan atau sebaliknya...kadang2 terfikir gok cam melarikan diri dari sesuatu....:(..wat everlah...yg pasti kalu dah buat keputusan..juz go ahead jerlah....setiap yg berlaku tu mesti ada pengajaran dan tak sia2 kan??
harap2 macam tula.....

banyak yg aku duk fikir sebenarnya....tapi satu pun tak jadi apa...penat fikir...jer..ceh...huhuh
tetiba blur lak nak menaip...blank...so...anyway..better aku stop menaip dululah...tetiba jer....buntu..( apa kena aku nih).....hhehe

p/s:...still lam mood "bermalas-malasan" -baru lik kg dari cuti yg panjang..heheheh...





No comments:

Post a Comment