Thursday, February 17, 2011

-@@16.02.2011-I-City@@-


16.02.2011.....Hepi besday to me..hepi besday to me ...huhuh......sedar tak sedar....umo aku meningkat setaun lagi....yg sedeynya...telah bertukar nombor..dari 2 ke 3...uwaaaaaaaaaaa..........tapi tulah hakikatnya...tapi tak rasa lak diri nih dah 30( perasan muda)...kalu citer bersiri org kata dah masuk Season 3..hahha...tak kesahlah...

hmm...tapi alhamdulillah aku masih bernafas..pada umo 30 tahun.....dan..impian aku nak gi I-City termakbul pada hari lahir aku...sukanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hanya aku jer tau....betapa bahagiannya dapat tgk lelampu kat I-City tu..pulak tu gi ngan org kita suker..lagilah...hehhehehehe

thanx Cokelat.....
sapa Cokelat??..( ..biarlah rahsia...)

apapun aku dah tak tau nak mengomel apa.dah....cuma aku juz nak abadikan pic ni sebagai kenang-kenangan aku...

p/s: kadang2 perasaan gembira dan bahagia tu tak dapat dilafazkan dengan kata2....cukuplah..merasainya dalam hati....(^_^)

No comments:

Post a Comment