Friday, February 25, 2011

(T T)..

aku baru jer call "ustaz coklat"..tanya satu hal...satu pandangan...sebab aku dah buntu..( bukan sal hubungan aku dan dia...)..hal luar2..hal kereta....lepas abis aku citer..dia cam diam...maybe dah ketandusan idea...atau tu "hint" tuk stopkan perbualan....

yup itulah sebenarnya.......
tetiba aku rasa sebak yg amat....dan demi menahan air mata mengalir....aku tulis blog ni.....
rasanya...dah sampai masa kot..untuk aku terus mendiamkan diri...................sehingga ke satu waktu............memang sukar dimengertikan apa yg berlaku sekrang..........

p/s:..tak taulah kat mana silapnya......patut dari awal aku tak bagi ruang tuk semua ni...kerana akhirnya aku sendiri yg "sakit".....life must go on.....yg pasti aku akan amik masa yg panjang lagi tuk RnR( rawat dan rehat hati aku...kekekekkee)...adios...


No comments:

Post a Comment