Sunday, February 27, 2011

~~Penyelenggaraan Hati~~


hmm...ntah apa kena ngan aku nih..semua benda yang aku buat ..satu hape pun tak jadi..tak faham sungguh...tak taulah kat mana silapnya..

dulu... camner aku leh kuatkan diri ekk...tuk lupakan semua yang berlaku.....sekrang ni aku duk pikir2 sal "dia" jer...pk ..kenapa itu..kenapa ini..last2 takde satu jawapan pun aku dapat..

ketenangan aku selama bertahun2 telah dirampas....dan mengambil masa yg lama lak tuk aku cari ketenangan tuh...sungguh.....semua ni salah aku...degil...kenapa dari dulu bagi ruang tuk suka seseorang...alih2 aku yg "sakit"...

ingat senang ke aku nak suka seseorang...bila dah suka..cam ni lak jadinya...nk "test market" ke hapa....hmm


tapi setiap yang berlaku tu mesti ada hikmahnya...cuma aku tak nampak...atau belum dinampakkan..

"dia" lak...seolah2 cam menyepikan diri lak...no sms.no cal....tapi aku cal dia jawab jer...atau sememangnya...aku yg buat2 tak faham....
betulla kata org...tu suka org seminit jer...tapi tuk melupakan seumo hidup...

aku rasa cam bukan diri aku yg dulu jer....

esok 1 mac 2011....aku rasa aku kena mula bizikan diri ngan kerja...( wajib cari part time)...kena cari duit...kena isi masa supaya dapat lupakan apa yg berlaku.....( proses RnR lagik..)
apa lagi mampu aku buat...uhuhuh...penat arrr...penat fikiran....penat otak....tak sudah2...( bukan mengeluh...melepaskan perasaan jer)...


p/s: every single day im feel so lonely....but im not alone....my family, my friends..always by my side...

No comments:

Post a Comment