Tuesday, November 23, 2010

Dag Dig. Dut.....Jantung Haku Berdebor..~~ngee~~





hari ni hari yang agak bz bagi aku..lepas satu....satu aku selesaikan keje aku.......lepas je solat asar..tetiba hati aku berdebar2 tak keruan...aku mula tak sedap ati...terlintas kat kepala..biasa kalu aku berdebor2 gini mesti jumpa FEJI....arghhh... Ya Allah moga2 aku tak berjumpa ngan dia ...(...cehh...hipokrit..dalam hati kata harap2 jumpa..hahhaha..)..

aku pun abaikan ajer..anggap takde apa2...sambil tu istirfar bebanyak.....dalam perjalanan balik umah takde apa yg aku fikir..cuma hati semakin berdebor...mula terlintas perkara tak elok lak...xcident ke..kuarga aku ker..argh...persetankan semua...aku zikir lagi...tak mau ape2 yg tk elok...berlaku...

sampai jer dekat trafic light..aku nampak kelibat motor...baju biru...belang2......aku tk nampak siapa...tp kuat dalam hati aku kata "dia"...berkata lagi dalam hati ..bukan arr..aku ignore jer...

then aku sampai kat tempat parking belakang ...sambil2 cari parking kosong...aku ternampak dia...yess...gerak ati aku betul..( memang dia yg motor tadi..huhuuh)
fikiran berlawan ngan hati...nak cepat ke lambat....kalu aku cepat leh naik satu lif ngan dia...kalu lambat takdak canlah...

kali ni aku nekad aku amik keputusan tak nak naik satu lif ngan dia....aku takmo bertembung ngan dia...dan aku lambat2kan...pergerakan aku...

sampai je kat lif takde orang...dalam hati aku ucap "alhamdulillah...tak jumpa'..sambil2 tgg lif..aku tgk anouncement board.tgk2.. kot2 ada iklan kosong..sebab wan...(...ni bukan wan perolehan yer mas..rossa..kalu korunk baca nih kekekek).. de mintak aku cari bilik area umah aku....sekali haku pusing....adussss...."dia" baru kuar dari kedai runcit kak shima...uwaaa......nape jumppa......argghhh......( ..suka tapi malu...awwww)....

dia pandang..aku pandang...tapi aku tunduk cepat2...malu siott..teringat kes terkantoi...automatik....hati makin kuat dag dig dug..rasa cam nak gugur jer...sekali lagi aku lam satu lif ngan dia..dan sepanjang naik lif tulah..hati aku makin kuat berdebor..argh...nape...no answer......PANGG!!!.wei dah sampai umahlah.....aduss....jauh fikiranku menarawang...(chewaahh..)

p/s: Ya Allah...andai benar dia milik aku, permudahkanlah..andai dia bukan milikku, redhakanlah aku dengan ketentuanMU...amin...( ...terjiwang..)

1 comment:

  1. eh ada nama sy la..yes!! hahaha..

    kak ain..amin..insyaAllah..=D

    ReplyDelete