Monday, November 1, 2010

~~FEJI~~


hari ni..sungguh membahagiakan...cheeewaahhh..bahagia....sebab apa?inilah sebabnya...korang kenal gambor apa ni....???apa?..motor??anok sapalah bijok ngat ni...ehhehe..betulllll..nilah pic motor FEJI ..sapa FEJI?? inilah yang kita mau bongkar...keh keh keh

Feji ni adalah gabungan nom plate...menjadikan satu nama....nama gelaran bagi pemilik motor ni...siapa dia..???aku sendiri pun tak tau...nilah yg menyebabkan aku nak jadi Angelina Jolie cam citer Salt.....cam Anna dalam citer Ultra Violet..atau cam J Lo....lam citer Enough..hahhahhaaa...poyorr arr..

Aku start explore dia ni start bulan posa baru2 ni...lama2 dah jadi cam spy lak haku...dak2 umah haku 6Q semua dah tau...malah memberi sokongan padu maut tuk aku terus usha.dengan kata lain...nak tau sapa dia ni.....hehehehe...n..thanx Tim..kerana bersusah payah..dan berjaya menembak pic ni tuk aku...motifnya....??jeng jeng jeng...sebab aku suka tgk cara dia yg low profile....sopan santun...( sopan ker???mcam jerlah....yg benor lum tau...)...kira2...cam admire lah...senang citer.....sebab suka tgk..cara dia...tapi biasanya....lepas explore indah khabar dari rupa....nilah yg kita mau bongkar...hehehehe

tgk motor ni setiap hari dah memotivatedkan aku...leh kata cam sumber inspirasilah...tk dapat tgk tuan..motor pun jadilah...keh keh keh....angau ker sampai mcam tu??takdelah...sekadar nak menceriakan kehidupan ngan xtiviti2 explore race...huhuhuuh...

apapun....all de best 4 us....6Q...moga2 misi kali ni berjaya seperti misi2 yg lepas....possible ke...wait n see..lah...

mata pun dah ngantuk......yg pasti...motor dia tetap menjadi..puuuujaaan hatiku...( ikut ayat aziz sattar yer).. zzZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment