Tuesday, November 2, 2010

Tragedi Lif....Aku Yang Terkantoi!!

uwaaa.....apa kena ngan aku hari ni pun tak tau...pesal lak aku bertindak sedemikian rupa??..isk isk ..sungguh memalukan.....sob..sob....<

ntah camne balik keje tadi...aku telah terserempak ngan FEJI lam lif...masa tu ada sorg makcik ngan anak kembar dia...FEJI dan aku.......aku menahan pintu lif..sehingga makcik n FEJI masuk....aku tekan nom 16....tingkat umah aku...dan makcik tu tekan nom 4.....aku tak tau aura apa yg menyebabkan aku menekan nom 8...tingkat..FEJI...uwaaa.....selepas tekan...aku tertanya2...pesal aku gi tekan nom 8 huh....????soklan itu bermain2 di kepala aku sehingga makcik itu keluar di tingkat 4...dan tinggal lah aku bersama FEJI lam lif...

aku dengan penuh rasa malu hanya menunduk.....giller arrr......apa aku dah buat ni.....mesti ada pelbagai spekulasi dan hipotesis.. soklan yg bermain di kepala dia...malunyaaaaaaaa...mana aku nak tunjuk muka kalu jumpa dia lagik....adoi....kantoi.....mesti dia fikir aku duk skodeng dia selama ni....yerlah..mesti dia fikir...manala aku tau dia duk tingkat 8.....

tapi kalu ikut logik akal aku ni...aku memang slalu nampak dia tekan tingkat 8...sebab tu tingkat tempat dia tggl.....anggaplan ni body contact punya msg...hahahhahaa.....tapi...aduss...aku selalu bertindak di luar kawal bila jumpa org yang aku suka...bahyer2....tobat ar.......malu dowhh..

Ya Allah....macam mana lah nanti kalu aku terjumpa dia lagi.....terpaksala aku kaber line... ..buat tak tau jer..seperti perkara ini tak pernah berlaku....mampu kerr????????????~~ngee~~~..owh.....sungguh aku terkantoi kali ni...liff..ooo liff....

02 November 2010

3 comments:

  1. HAHAHAHAHA...~

    kak ain ni..aduuu..

    pasni jgn gabra2 tau..

    ReplyDelete
  2. hahaha..lawak la kak ain..dapat agak kalo muka kak ain kaber line cmne..kehkehkeh..

    ReplyDelete